9.11.11

hipsters og electro swing!



For nylig fik jeg en invitation til nok det hippeste arrangement i Aalborg, nemlig APARTMENT #5 på Club Vesterå på lørdag. Jeg er allerede begyndt at planlægge outfit til når jeg skal mænge mig med, hvad jeg formoder, bliver Aalborgs hipsters. Det skal nok blive sjovt, for jeg ved bare ikke om jeg kan tage alt den hip-hed seriøst. Oven i hatten bliver aftenens soundtrack noget med electroswing og house - jo tak!
Det virker til at være et yderst eksklusivt arrangement, for dørene åbner KUN mellem 23:30 og 00:00 for dem, der er på gæstelisten. Derudover er det er endnu mere ekslusivt preparty, der starter på Joe & the Juice og hvor man bl.a. bliver kørt hemmelige steder hen og får cocktails (wow, hvor hip kan man være?) Måske er jeg ikke meget af en festabe, men cocktails er altså lige noget for mig! Så da jeg blev tilbudt to billetter til hele molevitten kunne jeg slet, slet ikke sige nej! Hvis du også vil være en del af løjerne kan du skrive dig på gæstelisten HER og på Vesterå kan du hente dig en af de 100 billetter (til en halvtreller stykket) til den hippe forfest. Ses vi?

det her er et sponsoreret indlæg

This Saturday I am going to what might be the hippest event in Aalborg, APARTMENT #5  which will be at Club Vesteraa. I've already started planning my outfit for when I'll be hanging out with the hipster youth of Aalborg. I'm not sure if I can take the hip-ness seriously, so I think it'll be a lot of fun! The musical soundtrack of the evening will be electroswing and house - yes please!
It seems to be an incredibly exclusive event, since the doors will only open between 23:30 and 00:00 for those on the guestlist. Then there will be an event more exclusive preparty, starting a Joe & the Juice, which will include being driven to a secret location for cocktails (wow, how hip can it be?). I might not be the partygirl of all times, but when cocktails are involved, I'm there! So when I was offered two tickets to the whole shebang I couldn't say no! If you want to ba a part of it all you can go HERE to get on the guestlist and go to Vesteraa to get one of the 100 tickets to the preparty. Will I see you there?

this was a sponsored post.

3 comments:

Julie / It's My Passions said...

Har også fået sådan en fin invitation!
Men skal lige have nogle ting på plads, hvis jeg skal kunne nå det :)

http://itsmypassions.blogspot.com

Anonymous said...

Hippe hipsters der bliver ved til sidste uhygiejniske juice. Stramt mand!

الشعلة لتنظيف said...

شركة الشعلة افضل شركة تنظيف منازل بالرياض نتميز بدقة المواعيد وسرعة التنفيذ واسعار رخيصة شركة تنظيف بالرياض بالمقارنة مع الشركات الاخرى الشعلة شركة تنظيف منازل بالرياض افضل شركات تنظيف المنازل بالرياض .
1 ________________________________________________________________

نقوم بعملية تنظيف المنازل شركة تنظيف شقق بالرياض باستخدام افضل المواد والادوات وبطريقة ممتازة شركة تنظيف فلل بالرياض ومشهود لها بالكفاءة ويوجد لدينا امهر طاقم مميز من العمالة الفلبينيه المدربة على أفضل اسلوب شركة تنظيف مجالس بالرياض فى مجال التنظيف.